понеделник, 23 декември 2013 г.

Бърз десерт

Не съм фен на кремовете на др. Йоткер, готови за 3 минути. Така се случи, че се сдобих  с няколко такива, пък не ми се хвърлят. И ето един бърз и лесен десерт, особено подходящ за ненедейно появили се гости или пък ако ви се хапва нещо сладичко, но нямата търпение.

Продукти:
1 крем шоколад Парадайс на Д-р Йоткер
300 мл. прясно мляко з крема
бисквити - аз имах останали счупени сладки от Коледното ми сладкоправене - количеството е на око.
Разтопено масло за бисквитите
ром на вкус
кокосови стърготини

Приготвяне:
Сипете млякото във висок съд и добавете крема. Бъркайте до получаване на хубав пухкав крем.
Бисквитете направете на трохи. Сипете маслото, рома и кокосовите стърготини. Направете тесто приличашо на скалички или на подложка за чийзкейк. Можете да разпределите сместа в купички, като мен или да го направите във форма за торта. Върху нея сложете крема и украсете. Аз идползвах шоколад на копчета.



Няма коментари:

Публикуване на коментар