четвъртък, 1 август 2013 г.

Приятелско предизвикателство :)

Отварям  си блога и виждам покана от Lussi's World Of Artcraft Прочитам предизвикателството и първото, за което се сетих е - лексиконите от едно време, за което споменава и Люси. Стана ми едно мило и драго. Благодаря, Люси.
Започвам да отговарям:
1.Защо създадохте блога си?
Преди време попаднах на едно кулинарно училище с нови и усмихнати хора. От всички приблизително 15 жени, само аз и още една дама нямахме блогове. Мои приятели, също ме подтикваха да направя свое местенце за кулинарни вдъхновения, но все не се наемах. След тези две причини се роди и блога ми, които съществува малко повече от месец.

2.Какво ви вдъхновява?
Семейстовото и приятелите

3. Първото ястие, което приготвихте сами е...
Сладкиш с какао и кокос – тогава бях 6-7 клас.

4.Червено, бяло или розе?
Червено

5. Коя е вашата щастлива песен?
То не е точно песен, българската фолклорна музика.

6. Ако бяхте храна, щяхте да сте....
Сметанова торта J

7. Считате за свой недостатък.....
Нетърпелива съм, искам всичко да се случи сега , даже веднага.

8. Какво ви разсмива?
Дъщеря ми

9. Какво ви прави добро впечатление при ново запознанство?
Усмивката на човека срещу мен

10.Вярвате че......
Доброто винаги побеждава и всяко зло е за добро.


Ето и моите въпроси съм вас са следните:
Как готварството се превърна във ваша страст?
Каква е професията ви?
Любим продукт за приготвяне на ястия?
Крилце или кълка?
Ако бяхте анимационен герой – кой щяхте да сте?
Последната книга която прочетохте/или която все още четете?
Какво ще направите, ако смъртният ви враг ви целуне?
Какво похапвате често?
Сами ли се научихте да готвите или някой ви помагаше?
Показвали ли са ви по телевизията?Кога и къде? (без значение по какъв повод)

Изпращам предизвикателството си към:
Capt_Flint от  Cook with a smile
Vili Konova от  Изненадите на Мери Попинз
Tania от  Идеи за жените и не само
Даниела от  Colorful Place
 Ани от Sweet Magic
Джемма от  Добре дошли в кухнята на Джемма
Лучия от  Gingery lemon
Емилия Тракчиева от The secret – with love
R.Angelova от R.Angelova blog
Вики от Viki`s blog

Няма коментари:

Публикуване на коментар